Timo viides MM-hiihtosuunnistuksessa
24.02.2014 22:13 - Arto
Veteraanien MM-hiihtosuunnistus järjestettiin Virossa 18.-23.2. Yhteistuloksissa Sisun Timo Rapakko sijoittui H70-sarjassa viidenneksi. Lämpimät onnittelut Timolle!
>> Kuva kisoista
Linkit
» Järjestäjien kisasivutViimeisimmät uutiset
15.06.
11.06.
09.06.